Meest gestelde vragen (FAQ)
1. Retourzendingen, hoe kan ik producten retour zenden?
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Vanaf het moment van de retourmelding heeft u nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Als u een artikel retour wenst te sturen dient u dit per mail of telefonisch aan Potonline.nl te melden. Hierop ontvangt u een retourformulier welke u indien mogelijk invult en samen met de zending retour stuurt. Na melding van uw retour opdracht stuurt u deze aan Potonline.nl. Nadat wij de retour ontvangen goederen hebben gecontroleerd en deze voldoen aan de retourvoorwaarden, zullen wij overgaan tot omruiling / vervanging van het product of restitutie. U kunt ons hierover altijd bellen of mailen.
2. Zijn de producten nieuw?
Alle aangeboden producten komen van geautoriseerde handelaren en zijn nieuw. De geautoriseerde handelaren, zijn allen handelaren die aangewezen zijn door de fabrikanten om hun producten te mogen verkopen. Het product bevat geen gebruikte onderdelen en het is geen B-product, daarmee bedoelen we producten die beschadigd en/of niet origineel verpakt zijn. Wij verkopen originele producten van de A-merken:
Grandelight, Otello, Brix, Sensei, Capi Europe,
Capi Lux, Capi Nature, Capi Classic, Capi Care, Capi Guru, Capi Art en Capi Stuff.
3. Wat is de samenstelling van het product?
Lichtgewicht terrazzo kunststof.
4. Zijn de producten geschikt voor buiten en binnen?
Alle producten op onze website zijn geschikt voor buiten, alleen de hang en wandbakken voor binnen. Deze zijn tevens vorst en uv bestendig. Met een waterdichte binnenpot zijn alle potten ook binnen te gebruiken.
5. Wat wordt er geleverd bij de producten?
Alle producten worden geleverd conform de leveringsvoorwaarden en condities van de fabrikant.
6. Hoe kunt u bij ons betalen?
Bij Potonline.nl kunt u op meerdere manieren betalen. U kunt uw betaling regelen door betaling per iDeal, Creditcard en door gebruik te maken van PayPal.
7. Is het ook mogelijk om zakelijk te kopen?
Ja, dit is mogelijk met een geldig KVK-nummer.
8. Biedt Potonline.nl ook financieringen aan?
Nee, dit is helaas niet mogelijk.
9. Biedt Potonline.nl ook creditcardbetalingen aan?
Ja, u kunt bij ons betalen met Mastercard en Visa.
10. Kan ik bij jullie onder rembours betalen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk.
11. Waarom bieden jullie producten voor een scherpe prijs aan?
Door onze efficiency zijn wij in staat grote aantallen in te kopen. Alle processen zijn geautomatiseerd en door onze lage kosten kunnen wij de prijzen voor u scherp houden.
12. Geeft Potonline.nl ook korting?
Ja, wij geven korting op onze producten. U kunt korting krijgen bij grotere bestellingen boven € 1500,-. Vaak hebben wij acties voor vaste klanten met speciale coupon / actiecodes. Deze acties hebben een beperkte geldigheidsduur.
13. Hoe zit het met de levering van grote producten?
Alle bestellingen worden door onze transporteur gratis bij u bezorgd.
De producten worden uitsluitend op de begane grond bezorgd, tenzij het afleveradres een etagewoning is die bereikbaar is met een (bestaande) lift. Voor invaliden maken we uiteraard een uitzondering. U kunt van ons verwachten dat wij u helpen met tillen.
14. Hoe zit het met de levering van de producten als ik overdag niet thuis ben of plotseling weg moet?
Vooraf wordt u door de koerier altijd gebeld met een indicatie van onze dagplanning. Indien u niet thuis bent proberen we de producten bij uw dichtstbijzijnde buren of familie af te leveren. U krijgt van ons altijd een melding in uw brievenbus met de plaats waar de producten zijn afgegeven.
15. Levert u ook op afspraak?
Ja, wij leveren uiteraard op afspraak. Heeft u een verjaardag en moet het op de dag zelf bezorgd worden? Dat is geen probleem voor Potonline.nl. Stuur ons dan even een e-mail! Al onze producten worden bezorgd door een privé koerier voor de beste service. Als u ons belt of mailt regelen wij het voor u!
16. Kunnen klanten hun producten ook afhalen bij Potonline.nl?
Ja, dit is alleen mogelijk na telefonische afspraak. De procedure omtrend de afhaling is hetzelfde als voor bezorgingen. U krijgt van ons bericht wanneer u deze af kunt halen. De levertijd bedraagt 1-8 werkdagen binnen Nederland en 1-15 werkdagen naar België.
17. Hoe gaan jullie om met klachten?
Op het moment dat er een klacht per mail of telefoon binnenkomt gaan wij kijken of wij deze op kunnen lossen. U krijgt per mail altijd binnen 48 uur reactie, waarna wij zorgen voor een goede afhandeling.
18. Waarom hebben jullie geen webshop keurmerk?
Potonline.nl heeft een Webshop keurmerk gehad tot 31 december 2012. Vanaf 1 Januari 2013 zijn we hiermee gestopt. Keurmerken willen bepalen hoe wij onze site indelen en onze bedrijfsvoering regelen. Bovendien brengt het lidmaatschap van een keurmerk aanzienlijke kosten mee, die we weer moeten doorberekenen in onze producten. Wij denken dat wij u met onze site, meestgestelde vragen en telefonische helpdesk en eigen bezorgservice uitstekend van dienst kunnen zijn en hebben hiervoor geen keurmerk nodig om dit te bevestigen.